Община Павликени

официална страница
  • Начало
  • Ръководство
  • Общински съвет
    • Решения
    • Правилник
    • Постоянни комисии
    • Материали за предстоящо заседание
    • Декларации и Регистър на Декларациите по ЗПКОНПИ
  • Обяви
    • Булгартрансгаз
  • Контакти
  • О И К
    • Контакти
    • Архив
      • 2011
  • Избори за НС 2021
Главно Меню
  • Начало
  • COVID-19
  • За общината
  • НОВИНИ
  • Общински съвет
  • Дейности
  • Административни услуги
  • Документи
  • Местни данъци и такси
  • Обяви
  • Обществени поръчки -профил на купувача
  • Програми
  • МКБППМН
  • Профил на купувача - МБАЛ Павликени
  • НП за ЕЕ на многофамилни жилищни сгради
  • Достъп до обществена информация
  • Портал за отворени данни
  • Отворени процедури за кандидатстване
  • Контакти
  • Защита на личните данни
  • Преброяване 2021 г.
  • Общ устройствен план

Последни новини

  • Информационен бюлетин във връзка с COVID-19 – 25 януари 2021г.
  • Инж. Емануил Манолов поздрави Детска ясла – Павликени за 45 години от основаването й
  • Предоставяме на вашето внимание Проект на Наредба за реда и условията за упражняване правата на Община Павликени в търговски дружества с общинско участие в капитала, в граждански дружества и за сключването на договори за съвместна дейност и мотивите за ..
  • Стартира социалната услуга „Асистентска подкрепа“ в община Павликени
  • Предоставяме на Вашето внимание доклад, предложение и проект за решение за изменение на Статута за присъждане и връчване на награди в сферата на образованието и културата в Община Павликени

Популярно

  • О Б Я В И
  • Общинска собственост
  • Местоположение
  • Образованието в Община Павликени
  • Икономика

Исторически музей – Бяла черква обявява свободно работно място за уредник

PostDateIconПонеделник, 13 Май 2019 14:03 | ПДФ Печат Е-мейл

Исторически музей- Бяла черква обявява  вакантно работно място за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността „УРЕДНИК” в отдел „Природа“ на Исторически музей-Бяла черква на трудов договор при пълно работно време, с изпитателен срок от 6 (шест) месеца.

 

1. Кратко описание на длъжността:

  • Издирва, проучва, регистрира и идентифицира движими културни ценности, материали и документи.
  • Обработва, отчита и опазва ДКЦ по ред и условия съгласно Наредбите и ЗКН.
  • Извършва научно-изследователска работа и публикува резултатите от нея.
  • Съставя описи на музейни ценности по инвентарна книга.
  • Извършва първична обработка на материалите на Научения архив, като ги разпределя по теми и прави описи.
  • Организира временни и постоянни музейни експозиции и участва в уреждането им.
  • Изнася беседи в музейните експозиции.
  • Работи по образователни програми
  • Осъществява пълен постоянен контрол върху Природонаучна експозиция, съставляваща отдел „Природа“ на ИМ-Бяла черква

 

2. Минимални и специфични изисквания за длъжността:

• Образование – висше

• Образователно-квалификационна степен – минимум „бакалавър”

Области на висшето образование  - „Биология“, „Биология и химия“, „Екология и опазване на околната среда“, „Аграрно инженерство“, „Зооинженерство“,  Природни науки

3. Допълнителни изисквания

  • Компютърна грамотност, работа с компютърни програми MS Office
  • Познаване на нормативната уредба (закони и правилници), свързани с музейното дело в България и опазване на културното наследство

4. Като предимства се считат:

• Професионален опит по специалността

• Свободно владеене на чужд език (английски или друг)

 

5.  Лични качества: отговорност, лоялност, умение за работа в екип, инициативност, комуникативност, адаптивност и др.

 

 

6. Място на работа: Исторически музей- Бяла черква

 

7. Необходими документи за кандидатстване:

  • Писмено заявление (свободен текст) ;
  • Мотивационни писмо
  • Професионална автобиография (CV);
  • Диплом за завършено висше образование и образователно-квалификационна степен (копие и оригинал за сверка);
  • Копие на документ за самоличност;
  • Копие на документ, удостоверяващ професионален опит-трудова книжка и/или осигурителна книжка (ако притежава такъв);
  • Копие от документ за допълнителна квалификация (ако притежава такъв);
  • Документ за владеене на английски и/или друг чужд език (ако притежава такъв);
  • Копия на други документи, доказващи допълнителните компетентности, които по преценка на кандидата имат отношение към характера на работата.

 

8. Начин на провеждане на подбора:

І-ви етап: по документи

ІІ-ри етап: Интервю-събеседване с кандидатите

Кандидатите, представили всички необходими документи и отговарящи на условията за заеманата длъжност, ще бъдат поканени на събеседване.

 

Документи за участие в конкурса се представят лично от кандидатите. Документите се подават  в  Къща-музей „Цанко Церковски“ , находяща се в гр.Бяла черква, ул. „Цанко Церковски“ №6  всеки работен ден   от 08.30 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.00 часа. При подаването на документите си кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността.

Срок за подаване на документите – 17:00 часа на 13.06.2019 година.

Документите ще се приемат, като се завеждат с входящ номер.

В  3 -дневен срок от изтичане срока за подаване на документи, кандидатите ще бъдат уведомени дали са допуснати, както и за датата и часа на насроченото събеседване.

 

За допълнителна информация: тел.: +359 06134/2533; + 359 882556599
 

Авторско право © 2009.
Всички права запазени.

Valid XHTML 1.0 Transitional

WEB Дизайн Разработка на ВЕСТЕЛ.БГ.