- Начало
- COVID-19
- За общината
- НОВИНИ
- Общински съвет
- Дейности
- Административни услуги
- Документи
- Местни данъци и такси
- Обяви
- Обществени поръчки -профил на купувача
- Програми
- МКБППМН
- Профил на купувача - МБАЛ Павликени
- НП за ЕЕ на многофамилни жилищни сгради
- Достъп до обществена информация
- Портал за отворени данни
- Отворени процедури за кандидатстване
- Контакти
- Защита на личните данни
- Преброяване 2021 г.
- Общ устройствен план
Исторически музей – Бяла черква обявява свободно работно място за уредник
Исторически музей- Бяла черква обявява вакантно работно място за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността „УРЕДНИК” в отдел „Природа“ на Исторически музей-Бяла черква на трудов договор при пълно работно време, с изпитателен срок от 6 (шест) месеца.
1. Кратко описание на длъжността:
- Издирва, проучва, регистрира и идентифицира движими културни ценности, материали и документи.
- Обработва, отчита и опазва ДКЦ по ред и условия съгласно Наредбите и ЗКН.
- Извършва научно-изследователска работа и публикува резултатите от нея.
- Съставя описи на музейни ценности по инвентарна книга.
- Извършва първична обработка на материалите на Научения архив, като ги разпределя по теми и прави описи.
- Организира временни и постоянни музейни експозиции и участва в уреждането им.
- Изнася беседи в музейните експозиции.
- Работи по образователни програми
- Осъществява пълен постоянен контрол върху Природонаучна експозиция, съставляваща отдел „Природа“ на ИМ-Бяла черква
2. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
• Образование – висше
• Образователно-квалификационна степен – минимум „бакалавър”
Области на висшето образование - „Биология“, „Биология и химия“, „Екология и опазване на околната среда“, „Аграрно инженерство“, „Зооинженерство“, Природни науки
3. Допълнителни изисквания
- Компютърна грамотност, работа с компютърни програми MS Office
- Познаване на нормативната уредба (закони и правилници), свързани с музейното дело в България и опазване на културното наследство
4. Като предимства се считат:
• Професионален опит по специалността
• Свободно владеене на чужд език (английски или друг)
5. Лични качества: отговорност, лоялност, умение за работа в екип, инициативност, комуникативност, адаптивност и др.
6. Място на работа: Исторически музей- Бяла черква
7. Необходими документи за кандидатстване:
- Писмено заявление (свободен текст) ;
- Мотивационни писмо
- Професионална автобиография (CV);
- Диплом за завършено висше образование и образователно-квалификационна степен (копие и оригинал за сверка);
- Копие на документ за самоличност;
- Копие на документ, удостоверяващ професионален опит-трудова книжка и/или осигурителна книжка (ако притежава такъв);
- Копие от документ за допълнителна квалификация (ако притежава такъв);
- Документ за владеене на английски и/или друг чужд език (ако притежава такъв);
- Копия на други документи, доказващи допълнителните компетентности, които по преценка на кандидата имат отношение към характера на работата.
8. Начин на провеждане на подбора:
І-ви етап: по документи
ІІ-ри етап: Интервю-събеседване с кандидатите
Кандидатите, представили всички необходими документи и отговарящи на условията за заеманата длъжност, ще бъдат поканени на събеседване.
Документи за участие в конкурса се представят лично от кандидатите. Документите се подават в Къща-музей „Цанко Церковски“ , находяща се в гр.Бяла черква, ул. „Цанко Церковски“ №6 всеки работен ден от 08.30 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.00 часа. При подаването на документите си кандидатите се запознават с длъжностната характеристика на длъжността.
Срок за подаване на документите – 17:00 часа на 13.06.2019 година.
Документите ще се приемат, като се завеждат с входящ номер.
В 3 -дневен срок от изтичане срока за подаване на документи, кандидатите ще бъдат уведомени дали са допуснати, както и за датата и часа на насроченото събеседване.
За допълнителна информация: тел.: +359 06134/2533; + 359 882556599